Parkeren bij Schiphol, 24 uurs service. 7 dagen per week, ook op zon- en feestdagen.
Info? ☏ +31 (0)6 302 13 158 (kantooruren) /✉ info@travel-parkingservice.nl

Gang van zaken


Hieronder leest u de gang van zaken bij het brengen en halen van de auto.

U komt de auto brengen

  • Aankomst bij de parking.
  • Inchecken bij de dienstdoende medewerker; aanbieden bevestiging reservering.
  • Met hulp van onze medewerker bagage overzetten in de shuttlebus.
  • Uw wagen parkeren op de aangewezen plek.
  • Instappen in de shuttlebus.
  • Naar de vertrekhal van luchthaven Schiphol.
  • Bagage uit de shuttlebus; onze medewerker helpt u hierbij.
  • Medewerker informeert u over hoe te handelen bij terugkomst op Schiphol
    en geeft u een kaartje met ons telefoonnummer.

Landen op de luchthaven

  • Chauffeur bellen, het nummer vindt u op het kaartje dat u kreeg bij uw vertrek.
    U vindt het ook op uw reserveringsbevestiging.
  • Bagage van de band halen.
  • Loop naar de met de chauffeur afgesproken plaats.
  • Houdt u telefoon in de gaten, de chauffeur kan u bellen.
  • Bagage in de shuttlebus plaatsen, de chauffeur helpt u daarbij.
  • Transfer naar de parking.
  • Betaalbewijs laten zien.
  • Bagage uit de shuttlebus halen, de medewerker helpt u hiermee.
  • Uw auto ophalen.

Travel parkingservice:
een juiste keus!

  • Hulpvaardig & bekwaam personeel
  • Kleinschalig, persoonlijke aandacht
  • Zelf parkeren op de aangewezen plek
  • Geen sleutelafgifte
  • Transfer tussen luchthaven & parking
  • Afgesloten & video-bewaakte parkeerlocaties
Reserveren