Parkeren bij Schiphol, 24 uurs service. 7 dagen per week, ook op zon- en feestdagen.
Info? ☏ +31 (0)6 302 13 158 (kantooruren) /✉ info@travel-parkingservice.nl

Vaak gestelde vragen:

  • Hoe annuleer ik mijn reservering?

    Wij verzoeken u tijdig te annuleren. Tot 12  uur voor vertrek stuurt hiervoor een mail naar reserveren@travel-parkingservice.nl , Indien u minder dan 12 uur voor vertrek annuleert wordt u verzocht een sms te sturen naar 0031 (0)630213158; een What App kan ook, zoek op Travel parkingservice.
    Vermeldt in het bericht svp  annuleren , uw reserveringnummer en het kenteken waarvoor u de reservering heeft gemaakt.
     Als u 1 uur voor vertrek annuleert brengen wij u 15 euro administratiekosten in rekening.

  • Wanneer en hoe kan ik betalen?
    Bij Travel parkingservice betaalt u vooraf. U kunt bij de boeking betalen met Ideal, u boekt het verschuldigde bedrag over op onze bankrekening nadat u de factuur heeft ontvangen. Wij accepteren geen cash, pin en creditcards.
  • Hoe vaak rijdt de shuttle bus?
    De shuttlebus rijdt non-stop, 24 uur per dag.
  • Hoe werkt het ophalen vanaf Schiphol?
    Bel de chauffeur als u bij de bagageband staat; het telefoonnummer van de chauffeur is 06 102 32 125. Loop met uw bagage naar de met de chauffeur afgesproken ophaalplaats; Houdt u telefoon in de gaten, de chauffeur kan u bellen; Transfer naar het parkeerterrein. Bagage uit de shuttlebus halen, de medewerker helpt u hiermee. Uw auto ophalen, betaalbewijs laten zien of afrekenen per pin. In uw auto instappen en uw reis verder vervolgen.
  • Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?
    Wij zullen uw reservering bevestigen door u een bevestiging samen met een routebeschrijving te mailen naar het opgegeven emailadres. De reserveringsbevestiging wordt binnen 24 uur naar uw e-mailadres gestuurd. Sommige spam filters houden de bevestiging tegen, u doet er goed aan uw spambox te controleren als u geen reserveringsbevestiging ontvangt.
  • Hoe stel ik de aankomsttijd vast? Wat betreft het vaststellen van de aankomsttijd op de parking is het advies 30 minuten voordat u op Schiphol aanwezig moet zijn, op de parking aan te komen. Deze tijd heeft u nodig voor het inchecken, overzetten van de bagage, de transfer naar de luchthaven (8 minuten); het uitladen van uw bagage en ontvangen van instructie voor uw terugkomst.
  • Hoe moet ik een wijziging van mijn reisgegevens doorgeven?
    Stuur een mail naar reserveren@travel-parkingservice.nl ; vermeldt bij het onderwerp: wijziging reservering plus uw < uw reserveringnummer> of < kenteken>.
  • Mijn vluchtnummer is nog niet bekend; kan ik toch boeken?
    Met behulp van het vluchtnummerretour en heenvluchtnummer kunnen wij zien of uw vertraging heeft of op tijd landt en daarop onze planning aanpassen. Mocht u het vluchtnummer nog niet weten dan kunt u gewoon boeken. U wordt dan wel verzocht de vluchtinformatie (nummer vlucht, dag en tijd landen) tijdig (voor u op de parking aankomt) door te geven onder vermelding van het reserveringnummer of kenteken van de wagen waarvoor u heeft geboekt. Doorgeven kan via reserveren@travel-parkingservice.nl of u stuurt een sms naar 0630213158. Ongeacht uw keuze: vergeet a.u.b. het reserveringnummer of het kenteken van de wagen waarvoor u een reservering heeft gemaakt niet te vermelden.
  • Helpen jullie met bagage overzetten?
    Ja, wij helpen u met uw bagage; Wij kunnen u helaas niet mee vergezellen naar de incheck balie maar we zullen wel helpen een karretje te vinden voor de zware koffers.
  • Is het mogelijk een betaalbewijs met BTW opgave te ontvangen?
    Ja dit is mogelijk, om een factuur op naam van uw bedrijf te ontvangen vult u wanneer u de reservering maakt de naam van uw bedrijf in, bij de optie zakelijk en stuurt u een mail naar reserveren@travel-parkingservice.nl met de mededeling: graag btw bon opsturen; mijn reserveringsnummer is ............ Zodra u betaalt heeft en de financiële administratie de betaling heeft verwerkt, wordt het betaalbewijs, waarop de BTW opgave, per mail aangeboden
  • Ik kom met meerdere auto’s, hoe reserveren?
    Als u met meerdere auto’s komt, het verzoek per auto en chauffeur een reservering aan te maken.
  • Waar wordt mijn sleutel bewaard?
    Er is geen sprake van sleutelafgifte.

Travel parkingservice:
een juiste keus!

  • Hulpvaardig & bekwaam personeel
  • Kleinschalig, persoonlijke aandacht
  • Zelf parkeren op de aangewezen plek
  • Geen sleutelafgifte
  • Transfer tussen luchthaven & parking
  • Afgesloten & video-bewaakte parkeerlocaties
Reserveren